کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

قانع

من به اینکه روبرویم می نشینی قانعم

روبرویم باشی و من را نبینی قانعم

 

زیر یک سقف و کنار تو چه رویایی! ولی

در کنارت روی یک تکه زمینی قانعم

 

گفته بودی من "همینم" یا بمان یا دل بکن

من به این جمله که می گویی"همینی" قانعم

 

دور باشی هم برای من کفایت می کند

بشنوم اینجا و در این سرزمینی قانعم

 

من نمی گویم که بنشین و فقط من را ببین

گوشه چشمی هم بیندازی ببینی قانعم.

 

"مرضیه فریدونی"

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:29 ب.ظ

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی
منو از این عذاب رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه
" روزبه بمانی "

بله بسیار زیباست این ترانه با صدای احسان ..

علی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ

مرسی نیمای عزیز با یه انتخاب زیبای دیگه مثل همیشه ، متشکرم

نیلوفر دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد