کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلم انگار تو را می‌خواهد

دلم یک آغوش بیغربت میخواهد

یک آغوش پر سلام ، پر نوازش

یک آغوش آرام و نجیب ، بیبهانه

یک آغوش عاشقانه ، پر ترانه

دلم یک بغل خالیاز قانون طبیعت

یک بغل برای تعبیر خواب من

یک آغوش بیرنگ ، بینیرنگ

یک آغوش پر فریاد از عشق من

دلم یک دل گرم برای حرفهای من

دلم یک کلام حرف برای دل من

دلم یک آغوش پر نوازش ؛

دلم انگار تو را میخواهد

دلم انگار تو را میخواهد ...

 

از: نیکی فیروزکوهی

نظرات 1 + ارسال نظر
ثنابانو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

من از تو دل نمی برم اگر چه از تو دلخورم

اگرچه گفته ای ترا به خاطرات بسپرم

هنوز هم خیال کن کنار تو نشسته ام

منی که در جوانی ام به خاطرت شکسته ام

تو در سراب آینه شبانه خنده می کنی

من شکست داده راخودت برنده می کنی

نیامدی و سالها نظر به جاده دوختم

بیا ببین که بی تو من.... چه عاشقانه سوختم!!!

رفیق روزهای خوب... رفیق خوب روزها

همیشه ماندگار من... همیشه در هنوزها

صدا بزن مرا شبی به غربتی که ساختی

به لحظه ای که عشق را... بدون من... شناختی...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد