کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عاشقت نیستم!

عاشقت نیستم!
حتی اگر

به شیشه آبی که هر روز

بی لیوان سر می کشی
حسادت کنم!
یا به هر شی مسخره ای
که از من
به تو
نزدیک تر است!

از: علی درویش


+ فکر کنم این شعر رو باید بیش از یک بار بخوانید تا منظور شاعر و لحن شعر رو بدرستی درک کنید. برای من که اینطور بوده! :)

نظرات 6 + ارسال نظر
شین.ر. دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ http://shinre.blogfa.com

با تمام وجودش حسادت کرده :)

باران پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://mehrekhoban121.blogfa.com

عالی ..

نژلا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

درود بی پایان . برای تک تک لحظاتی که با تلاش و کوششتان سعی بر این داشته اید که اشعار و گفته های هر کس برای خود او باشد و این مهم را رعایت کرده اید از شما قدردانی می کنم و بسیار خرسندم.
جسارت است ولی یادآور میشوم که دکلمه های علیرضا آذر هم زیبا و دلنواز هستند و اگر دکلمه های ایشان را در کوچه باغتان قرار دهید به بنده لطف کرده اید.

سپاس فراوان

ریحانه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://nazaninssss.blogfa.com/

شعر زیبایی بود. ممنون از شعر خوب و عالی که در وبلاگم قرار دادید.

فریبا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.snowycottage.blogfa.com

سلااااام وبلاگ خیلی قشنگی دارید.واقعا از خوندن شعرهالذت میبرم.
من لینکتون کردم.
فریبا(کلبه برفی)

رزماری یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://m-dokhtara.blogfa.com

سلام
تحلیل متفاوت فیلم گذشته ، شباهت گزینه های روی میز آمریکا با گزینه های روی میز معلما و روزگار سپری شده سالنهای خاک گرفته سینمای ایران ، صندوق خالی جشن عاطفه ها در مدرسه و همه ی اتفاقات بامزه ای که در یک دبیرستان دخترانه می گذرد را در وبلاگ " مدرسه دخترا " بخوانید.
به قول خانم ارمغان فشمی (دختر ترشیده سابق) عنوان وبلاگ ما آدم را یاد وبلاگهای لوسی می اندازد که پر هستند از عجیجم و عجقم و ... اما در وبلاگ ما از این لوس بازیا اثری نمی بینید.تضمینی تضمینی.
یادداشت " همه چی برعکسه" وبلاگ هم بعنوان تیتر یک سایت "لینک زن" انتخاب شد.معروف شدیم رفت!
یادداشت بعدیمان هم ان شاءالله سری "تذکره المعلمات فی مدرسه البنات" است که از مدیر شروع می کنیم.باید قبلش یادداشت های مرحوم گل آقا را در این زمینه پیدا کنیم و درس بگیریم بعدش.
چرا دروغ؟ این یک پیام کاملا تبلیغاتی است و یادم هم نیست قبلا وبلاگ شما را خواندم یا نه ، اما دور از جون مگر شما محتاج نظرات الکیی هستین که بگوید " وای چه وبلاگ قشنگی داری" به من هم سر بزن. دعوت ما یک دعوت محترمانه از شماست.تشریف آوردین قدمتان روی چشم.نیاوردین هم انتظاری نیست و تازه باید پوزش هم بخواهیم که وقتتان را با خواندن این پیام تبلیغی گرفته ایم.والا!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد