کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

در تمنای غزل - هادی جعفری منفرد

در تمنای غزل، در پی تفسیرِ تو ام
مست با خاطرِ تو، بسته به زنجیر تو ام


در شب عشق، که عشاق به هم آمیزند
من کنار غم تو، خیره به تصویر تو ام

 

"هادی جعفری منفرد"


متن کامل در ادامه مطلب 

در تمنای غزل، در پی تفسیرِ تو ام
مست با خاطرِ تو، بسته به زنجیر تو ام

در شب عشق، که عشاق به هم آمیزند
من کنار غم تو، خیره به تصویر تو ام


چاره ام چیست که هم دردِ منی، هم درمان؟
ماه من لب بگشا، گوش به تدبیر تو ام

خم گیسوی تو منزلگه صدها غزل است
گر شده زر دل من، حاصل اکسیر تو ام

دائم الخمر شدم از میِ نابت هیهات
من خودم جرم تو ام، من همه تقصیرِ تو ام.


"هادی جعفری منفرد"

منبع: وبسایت شعر نو

 

پ.ن: این شعر در برخی پیج ها به اشتباه به "مو.لا.نا" منسوب شده است!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1402 ساعت 03:30 ب.ظ http://fatemehnaderian.blogfa.com/

پنجره را میبندم
و دفتر شعر هایم را باز می‌کنم

به تو فکر می‌کنم
بی آنکه به تو فکر کرده باشم
+تو موهایم را نوازش میکنی

از تو می‌ترسم
از تو متنفرم
و همچنان
دوستت دارم!

.

#فاطمه نادریان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد