کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

شجاعت ...

هنوز اونقدر آدم خوب وجود داره،

که نیازی نباشه

رفتار زشت کسی رو تحمل کنی.

اونقدر احساس وجود داره،که نیازی نباشه

تنفر یا بی تفاوتی کسی رو انتخاب کنی.

اونقدر اندیشه های مثبت وجود داره،

که نیازی نباشه

افکار منفی و سیاه کسی رو همراهی کنی؛

فقط باید شجاعت تصمیم گیری،

ترک کردن و تغییر رو داشته باشی.


"ناشناس"


نظرات 3 + ارسال نظر
بهار شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:16 ب.ظ

هرقت راهمو گم میکنم به سایت شما سرمیزنم... یک روز که خیلی پریشون بودم به اینجا سر زدم و همین شعر اولین شعری بود که دیدم. جایی که بودمو ترک کردم و الان جای بهتری هستم.
سپاس استاد

سپاس از حسن توجه شما خانم بهار

/// شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:09 ب.ظ

قبلا با چیزا بهتری ارتباط برقرار میکردی استاد

از شما بعیده با این چیزا دم دستی

فاطمه سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:49 ق.ظ

سه دقیقه مانده به فردا و من
نمیدانم
کجای این دنیا
گریه های زنانه ام را
جا گذاشته ام
که این گونه شامگاهان طولانی را باید
مردانه قدم بزنم



فاطمه نادریان


سلام و خسته نباشید . ببخشید امکانش هست این شعر رو توی وبلاگتون پست بفرمایید؟ متشکرم

تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد