کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

باورم نیست ز بدعهدی ایام هنوز - حافظ

آن پریشانی شب‌های دراز و غم دل
همه در سایه گیسوی نگار آخر شد

باورم نیست ز بدعهدی ایام هنوز
قصه غصه که در دولت یار آخر شد.

"حافظ"
نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا غلامی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

درخواب های من
دختری باموهای بلند سیاه
چشم های سیاه
با مداد سیاه شکسته ای
روی پلک هایش
برای تومی نویسد
شعری راکه تنهایی ست

دختری که شبیه من است
و
پیراهن آبی اش پر از
بوته های نارنجی دلتنگی ست …


#دنیا غلامی

هدی یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام و عرض ادب ...
و تسلیت ایام سوگواری آقا امام حسین (ع)


می رسد یک روز فصل بوسه چینی در بهشت

روی تـخـتـی با رقیبـان می نشینی در بهشت

تـا خـدا بـهـتـر بسوزانـد مـرا خواهـد گذاشت

یک نمایـشگـر در آتـش ، دوربـیـنـی در بهشت

صاحب عشـق زمیـنـی را به دوزخ می بـرنـد

جا نـدارد عشق های این چنـیـنـی در بهشت

گـیـرم از روی کـرم گـاهی خـدا دعـوت کـنـد

دوزخی ها را بـرای شب نـشینی در بهشت

بـا مـرامـی که من از تـو بـاوفـا دارم سـراغ

می روی دوزخ مـرا وقتـی بـبـیـنـی در بهشت

مـن اگـر جـای خـدا بـودم بـرای «ظـالـمـیــن»

خلق می کردم به نامت سرزمینی در بهشت



کاظم بهمنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد