کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بی روی تو خورشید جهان‌سوز مباد - رودکی

بی روی تو خورشید جهان‌سوز مباد

هم بی‌تو چراغ عالم افروز مباد

 

با وصل تو کس چو من بد آموز مباد

روزی که ترا نبینم آن روز مباد

 

"رودکی"

 

(سلیقه خوب شما)

نظرات 7 + ارسال نظر
خدیج جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 05:04 ب.ظ

خداشاهده تنها سرگرمی من فقط شده بایگانی های وبلاگ شما ...

چقد آدم اینجا حس خوبی بهش دست میده
ممنونم از شما
منتظر شعر جدید هستیم
پایدارباشین

درود بر شما

مهد یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 02:43 ق.ظ

کجایی نیما تنبل شدی کم کار

هم من تنبل شدم هم شعر خوب کمیاب

ابوالفضل شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.loxsoft.ir

سلام. وب خیلی زیبایی دارید.
موفق باشید.

نازنین جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 10:52 ب.ظ

با هجر تو هر شب
ز پی وصل تو گویم

یارب تو شب عاشق
و معشوق مکن روز...
سنایی

سنا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:46 ب.ظ

عالی هستن شهرهایی که میزارید

Mahnaz یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 02:50 ب.ظ http://bitobarayeto.blogfa.com

من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی
یا چه کردم که نگه باز به من می‌نکنی
دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست
تا ندانند حریفان که تو منظور منی
دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

یکم اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی گرامی باد

cheshme شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 02:19 ب.ظ

وبلاگ بسیار زیبایی دارید. خوشحالم که پیداتون کردم. هر وقت خستگی محیط کار بهم قالب میشه، میام و چند بیت از مطالبتون میخونم و انرژی میگیرم. ممنون.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد