کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

احوال دل، آن زلف دوتا داند و من

احوال دل، آن زلف دوتا داند و من

راز دل غنچه را، صبا داند و من


بی من تو چگونه ای، ندانم اما

من بی تو در آتشم، خدا داند و من


 "رهی معیری"


نظرات 4 + ارسال نظر
قلب یخی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:49 ق.ظ http://saateeshgh.blogfa.com/

تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم؟
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم .
تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو
بسان قایق، سرگشته، روی گردابم!

بهار دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:32 ق.ظ

بی تو من دکتر شدم خدا داند و من
بی من تو چی شدی

زهرا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:42 ق.ظ

بی تو من در آتشم خدا داند
فقط خدا داند...........................................

دنیا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:54 ق.ظ

خداداندومن ..
غم انگیززیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد