کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چرا نمی گویی دوستت دارم؟

خواب می دود برای نشستن در چشمانت،

من غصه می خورم!

کلمات می رقصند وقتی طعم لبهایت را می چشند،

من غصه می خورم!

دکمه ها به خط می شوند برای در آغوش کشیدن تنت،

من غصه می خورم!

کفش ها برای تو جفتند!

بهار برای تو زیباست!

"شعر برای تو نازل می شود"

و من...

غصه می خورم که چرا نمی گویی...

لباس کم می پوشی وقتی شعر بارید من در آغوشت بگیرم!

چرا نمی گویی...

دستم چقدر به دور کمرت می آید!

جای لبهام روی پیشانی ت خالی ست!

چرا نمی گویی غصه نخور دوستت دارم؟

نمی گویی و من...

غصه می خورم!


"حامد نیازی"


نظرات 1 + ارسال نظر
دنیا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:24 ق.ظ

نمی گویی ومن ...
غمناک زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد