کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من اما عاشق بودم

من اگر نویسنده بودم 

نویسنده خوبی می‌شدم 

اگر شاعر، شاعری هِی کم بد نبودم 

اگر کار گر بودم 

خوب آجر پرت می‌کردم 

خوب آچار بلد می‌شدم 

اگر من نقاش بودم 

نقاشی‌هایی خوب می‌کشیدم، 

خوب رنگ می‌کردم 

بوم‌ها را قشنگ وُ 

خانه‌ها را پُره رنگ وُ رنگ می‌کردم 

اگر شاد بودم 

می‌رقصیدم 

مجلس‌ها گرم می‌کردم 

خواننده بودم، می‌خواندم

مرگ بودم، می‌مردم

خدا بودم، زنده می‌کردم

زندگی می‌دادم 

من اما عاشق بودم 

بلد نبودم!


"افشین صالحی"


نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا بانو شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام
ممنون
نمیدونم چرا نمیشه وارد تون شم. (خط سیاه کردن های من)

وات؟؟

سمیرا بانو دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:33 ق.ظ

سیزده روزِ رفته از بهار را
در بسترِ سکوت آرمیدم....!!!
که مگر بشنوم
از عطرِ لحظه ها
شمیم ِنفسهای ترا...!!!.
گویا ،
مرا به آرزوهای محال
گره زدند...!!!!......

#گویا_فیروزکوهی

Ali no شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:32 ق.ظ https://alino169999.wordpress.com/blog/

زیبا بود ، ممنون میشم از وبلاگ ، خط سیاه کردن های من هم دیدن کنید
/https://alino169999.wordpress.com

زهرا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:35 ق.ظ

علی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:33 ق.ظ

عالی

فروغ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:02 ق.ظ

عالیییییی

بهار چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:47 ب.ظ

عاشقانه ایی برای.....
مهربانم بگذاربرای فردا که تولدت است از کلام دوستانم وام بگیرم وبا تو صحبت کنم عزیزم دل تنگ کسی هستم که برای بوسیدنم لب ندارد برای در آغوش کشیدنم،دست و نه حتی صدا که بگوید بهارم از وقتی که رفتی عاشق ترت گشتم ولی نه تو ای یار دیروزم غریبه امروزم من و تو فرصت زندگی هم بودیم ما هم دیگر را از دست داده ایم گفتی برو که من چیزی برای بدست آوردنت ندارم ومن چه ساده لوحانه رفتم ولی امروز فقیر منم که ندارمت.....

eli_rzn چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 04:30 ب.ظ http://tanha72.tk

آرزو دارم سالی که پیش رو دارین........
آغاز روزایی باشد که آرزو دارین..........
از ته دل عیدتون مبارک خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنین
65658

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد