کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلم کمی بهار می خواهد

جوانه زده

گلدان کوچکم

دلم کمی بهار می خواهد

نمی آیی؟


"معصومه صابر"

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:31 ب.ظ http://hasahali98765

سلام خیلی خیلی زیبا بود خسته نباشی

سعید حافظی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:01 ب.ظ http://namedigareman.Blogfa.com

درود خدا قوت به شما و زحماتتون
چندی پیش خدمتتون ادرس وبلاگ خودمو دادم که در لینک دوستان ثبت کنید و شما مرحمت کردید و انجام دادید.
بنابر مشکلاتی که در سیستم مدیریت وبلاگم به وجود اومد مجبور به حذف آن شدم. و الان وبلاگ جدیدی راه اندازی کردم
با نام :
نام دیگر من
و با این ادرس
Namedigareman.Blogfa.com
لطف کنید جای گزین
لینک قبل به اسم شب بارانی سعید حافظی کنید اگر زحمتی نیست
و فقط اسم___ نام دیگر من(سعید حافظی)___ رو بزارید. ممنوونم از زحماتتون. سال خوبی داشته باشید

بهار شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:34 ق.ظ

خانم معصومه صابر من رو می خواد؟؟؟آدرس بده برا عرض ادب میرم خدمتش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد