کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بعد رفتنت

سرگردانم 

میان آدم برفی های کوچکی 

که بعد از تو در قلبم مخفی شده اند

و شعرهایی که دلم می خواهد هر صبح

از پنجره ی دلتنگی هایم راهی مسیر گنجشک ها بکنم

سرمای هزار زمستان در دلم جاخوش کرده

بعد رفتن ات 

من پیر شده ام

آنقدر پیر

که دست های یخی آدم برفی ها

یاد تو را از شانه هایم می تکانند

و من

من هیچ...

فقط شعرهای عاشقانه ام را

های های گریه می کنم ...


"بتول مبشری"


نظرات 3 + ارسال نظر
میشکا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ب.ظ

منو یاد این شعر انداخت:
به شانه ام زدی

تا تنهاییم را تکانده باشی

به چه دل خوش کرده ای؟

تکاندن برف از شانه های آدم برفی !.
گروس عبدالملکیان

pariya سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ب.ظ

دوستان میشه لطفا معنی کلمه همستان رو به من بگید خیلی گشتم معنیشو پیدا نکردم تو شعر یک خانوم شاعر این کلمه رو دیدم

فروغ سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ق.ظ

عالیی... گزینش شما واقعا فوق العادست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد