کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اگر دست من بود

بانوی من
اگر دست من بود
سالی برای تو می‌ساختم
که روزهایش را
هرطور دلت خواست کنار هم بچینی
به هفته‌هایش تکیه بدهی
و آفتاب بگیری!
و هرطور دلت خواست
بر ساحل ماه‌های آن بدوی.

بانوی من
اگر دست من بود
برایت پایتختی
در گوشه‌ی زمان می‌ساختم
که ساعت‌های شنی و خورشیدی
در آن کار نکنند
مگر آنگاه که
دست های کوچک تو
در دستان من آرمیده‌اند.

"نزار قبانی"


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 23 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:41 ب.ظ http://behzadzahraei.ir

سلام
خسته نباشید و دستتون دردنکنه بخاطراین همت بلند سایت بسیار عالیست

درود بر شما

دنیا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

اشعارشون همه زیباااااااااااااااااااا

مهناز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام.
عالیییی.
ممنون از انتخابهای زیباتون

زهرا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:41 ب.ظ

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد