کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

فراموشت کرده ام!

فراموشت کرده ام

و حالا

همه چیز عادی شده

باران که می بارد

پنجره را می بندم

دیگر یادم نیست

غروب جمعه

چه ساعتی بود !

پاییز را

تنها از روی تقویم می شناسم !

فراموشت کرده ام 

اما ...

گاهی دلم برای دلتنگ ِ تو شدن

تنگ می شود ...

 

"مرتضی شالی"


نظرات 3 + ارسال نظر
elahe شنبه 22 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:03 ب.ظ

چشمانم شدن صدفی که مرواریدی از تو، پرورش میدهند...
هرگاه دلم پر میشود از تو، رود مرواریدهایی از جنس تو رو گونه هایم جاری میشود ...
عجب به این شانس نیم عمر این مراوریدها هم کم است به پلک زدنی بخار میشوند،
من می مانم کویری خشک از دل تنگی ات بر روی گونه هام

دل نوشته ی خودم:)

سپاس

دنیا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:59 ب.ظ

دلم برای ..............

قاصدک چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 06:23 ب.ظ http://http://masirearamesh95.blogfa.com/

وبلاگ قشنگی دارید واقعا از خوندنش لذت بردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد