کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دست‌های من

از دست‌های من

جز این ثمری نیست:

گاهی ببارم

گاهی بمیرم

گاهی

اگر شد

در حیرت واژه ی دوست داشتن

تو را دوباره از نو بنویسم...

 

"نیکی فیروزکوهی"

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام اقا معلم شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام...تو وبلاگم اشتباه تایپی زیاد بود و صحیح میکردین..! اهل تهران بودم و رمان نوشته بودم و میخواستم دنبال چاپ برم!!خخخ عجب..پایدار باشی اقا معلم..

بله یادم اومد.

pooneh شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ http://poonehshahi.blogsky.com/

تو

کم شده ای از

روزهای من

چه زود

شب می شود !!!!



"پونه شاهی"

javad جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ

مثل همیشه زیبا و بی نظیر

●♥ محمد شیرین زاده ♥● جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

مرا ببوس

پیش از آنکه ،

آخرین قطره ی باران

بر زمین افتد

شاید با بوسه ی تو

باران

دوباره باریدنش را

از سر گیرد ...



((محمد شیرین زاده))

●♥ محمد شیرین زاده ♥● جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

امروز هم

بی «صبحت به خیر عزیزم » ات آغاز شد

یک جمله ی ساده که قادر بود

خورشید مرا

از پشت کوهها بیرون بکشد

بالا بیاورد

بنشاند پشت میز صبحانه

من در ادامه ی شب

میز را چیدم

من در ادامه ی شب

صبحانه ی گنجشک ها را دادم

من با چراغهای روشن

به خیابان زدم

و هیچ کس نمی دانست

در درونم زن دیوانه ایست

که روزش

به چند کلمه وابسته است.


((رویا شاه حسین زاده))

سلام آقا معلم پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام آقا معلم...نمیدونم منوخاطرتون هست یا نه تقریبا سه سال پیش پای ثابت اینجا بودم..زندگی خییییلی پیچیدست...روزی که اومدم اون اوایل اینجا فکر نمیکردم از عاشقانه های این وبلاگ روزی که عاشق شدم برای همسرم که شاه بیت غزلای زندگیمه بنویسم...پایدار و ماندگار باشین آقا معلم..
ساده دل

امان از پیری ...
یادم نمیاد ولی برات آرزوی خوشبختی میکنم دوست من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد