کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بهار که بیاید...

در این کرانه‌ی تلخ

تنها دست‌های توست که من را می‌فهمد

و بهار را با سرانگشت‌ آب‌های جهان

سر ریز می‌کند بر شاخه‌هایم

تا هزار بار زنده شوم

از باد و باران

با هزار ستاره بر بال‌هایم.

 

چای بنفشه دم می‌کنیم

سرشار از عطر لیمو

که افشرده‌ایم بر نفس‌هایمان؛

زیر درخت نارنج...

و تو با من که اشک ریزانم

سایه‌نشین می‌شوی!

 

دست‌های معجزه‌ات

عشق در آستین دارد

شیرین کن این کرانه‌ را!

تنها چشم‌های توست که من را می‌شناسد

و مرواریدباران می‌کند

سینی لحظه‌هایم را...

 

تنها قلب توست که با سنت دریا

من را به خواب‌های ماه می‌کشد

و تو دم به دم برایم می‌خوانی:

بهار که بیاید...

بهار که بیاید...

بهار که بیاید...

 

"شیوا فرازمند"


نظرات 1 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ق.ظ

چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گل باران شود کلبه ویران من
دوست عزیز، بهارتان جاودانه باد

مهرتان ماندگار آقا مجید عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد