کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چشم های تو

چشم هاى سیاه تو

خاورمیانه ى دوم است؛

یک دنیا براى تصرفش

نقشه مى کشند

و من ..

سرباز بى چاره اى که

در مرز پلک هاى تو

جان مى دهم.

 

"پریسا صالحی"

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام کرماشانی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 ب.ظ

واقعا زیبا بود

ساناز یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ

عالی.من هر روز به وبلاگ شما سرمیزنم.
چرا از رضا براهنی چیزی نمیذارین؟!

فرنوش یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام فک کنم بعد از 8،9 سال اولین کامنتیه ک دارم واس وبلاگ میذارم..اما دلم نیومد که از این وبلاگ غنی تشکر نکنم...
ممنون از زحمات و سلیقتون

زنده باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد