کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من از اتفاق های بین مان می ترسم

من از اتفاق های بین مان می ترسم!

همین چیزهایی که تو فکر می کنی بی اهمیت هستند
همین نگاه های سر سری تو، لعنتی!
اینها چیزهایی که هستند

که به راحتی می توانند من را عاشق کنند!

 

"علیرضا اسفندیاری"

نظرات 6 + ارسال نظر
ملیحه ترکمن زاده پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ http://hottippa.blogfa.com

لعنتی

بسیار عالی

تنها دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

تنهایے ،

تاواטּ همـﮧ نـﮧ هآیے است کـﮧ نگفتمـ تا בل کسے نشکنـه !

همـﮧ محبتهایے کـﮧ زیاבے هـבر בاבم تا בلے رو بـﮧ בست بـیـآرم !

همـﮧ בوستت בارم هاے آبکے کـﮧ جـבے گرفتم ...!!

همـﮧ ساבگے کـﮧ בر این בنیاے هزار چهره خرج کرבم !

تنهایـے ...

تاواטּ همـﮧ خوش بینے هایے است کـﮧ بـﮧ בنیا و آבمهاے این روزها בاشتم !

تنها دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ب.ظ

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟
چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

خـیـلـی سَـخـتـه وقـتـی ؛
هَـمـه سراغ کسی رو ازتــــ میگیرن کــه فقط تـو میدونی که نیستــــ
سختــــ تَــر از اونــ ، وقـتـیـه که
مـجـبـوری لبـخـنـد بزنی و بگی خوبــه ...

تنها دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

_ یـﮧ لیـوآלּ اَز تـو اوלּ ڪـآبیـنـت بـرבار ،
+ خـب . . .
_ پـرتش ڪـטּ رو زمیـטּ !
+ خـب . . .
_ شـڪـست ؟؟
+ آره !
_ حـالا ازش عذرخواهــے ڪـטּ !
+ ببـخشیـב لیـوآלּ ، منظـورے نـבاشتـم !!
_ בوباره בرسـت شـב ؟؟
+ نــﮧ . . . !
_ متوجـﮧ مــے شــے { ؟؟؟ }

محمد شیرین زاده یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

دست هایت را به من بده

و با من قدم بزن

صدای گام های ما

روی برگ های پاییزی

سمفونی با شکوهی خواهد شد

آن هنگام که آسمان

اولین بوسه اش را

با باران

برایمان می فرستد ...



((محمد شیرین زاده))

نمیدونم چرا شعرای منو نمیذاری توی وبت

ل.م یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ب.ظ

خیلی زیباست ...ممنون نیما جان.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد