کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بی تو دنیای من آبستن ویرانی هاست

بی تو دنیای من آبستن ویرانی هاست
شانه هایم گسل درد و پریشانی هاست


 
بوی پیراهن و چشمان به خون خفته و من....
 
از غمت کور شدن خصلت کنعانی هاست


 
زهر خوراندی و از عشق نوشتم چه کنم؟
 
این بلاکش شدنم رسم خراسانی هاست


 
عشق یعنی که بباری به گل و سنگ و علف
عاشق محض شدن عادت بارانی هاست


 
بی تو احساس من از عطر اقاقی خالی ست
عطر تو باعث طغیان غزلخوانی هاست


رفتنت درد عجیبی است که در جانم ریخت
 
رفتنت عاقبتش بی سروسامانی هاست


پشت کردی به من و پشت به دنیا کردم
 
این غم انگیزترین معنی حیرانی هاست


 
باید از این قفس سینه به بیرون بپرم
 
خودکشی جیغ ترین چاره ی زندانی هاست.

"سیدهادی نژادهاشمی"


برگرفته از وبلاگ: غزل معاصر

نظرات 7 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ب.ظ

همین که هستی . . .

همین که در سرای دلم راه میروی . . .

همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی . . .

کافیست برای یک عمر آرامش . . .

تنها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 ب.ظ

آدمها می آیند !
گاهی در زندگیت می مانند
وگاهی درخاطراتت !
آنهایی که درزندگیت می مانند
همسفرت میشوند و
آنهایی که درخاطراتت می مانند
تجربه ایی برای سفرت !
گاهی با یادشان لبخند میزنی
گاهی لبخند از لبانت میگیرد .
اما تو لبخند بزن به تلخترین خاطراتت
آدمها می آیند
و این اتفاق باید رخ بدهد تا تو بدانی
آمدن را همه بلدند
‏" ماندن "
هنرمیخواهد !!!

نها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ب.ظ

نفرینت نمیکنم
همینکه میان دعاهایم جایت خالیست
برایت کافیست !

تنها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ب.ظ

یکی باید باشد
همانکه وقت درد همدردت شود
صورت به عرق نشسته ازدردت را بوسه زند
وتو تمام دردت را دردستانش بفشاری
واو مردانه برای تسکینت آغوشش را تنگ ترکند

تنها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

به چشم هایت بگو
آنقدر برای دلم رجز نخوانند!
من اهل جنگ نیستم
شاعرم!
خیلی که بخواهم گرد و خاک کنم
شعری می نویسم آنوقت
اگر توانستی!
مرا در آغوش نگیر…

تنها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

◆ بــــَ ـــعضے وَقتـآ بـــآیَـב ►

◆ یَقـِـﮧ ے {!!! اِحســآســـآتـــــــــ !!!} روُ بگیــــرے ►

◆ بزَنـے تــُــو ///گـــُوشِشـــ/// ►

◆ بـآ تـــَـمـآمـ< قُـבرَتـــــ > سَرش בآב بـزَنے بگے : ►

◆ خـــــــَــــفِـﮧ شُو בیگِـﮧ بَسِـﮧ ) ►

◆ تـــآ اَلآטּ ـهــَ ـــــــر چــــــے ڪِشیـבَمـ ►

◆ بـﮧ خـــآطـِر تــــُــــــو بــُوבه►

هیچوقت با این نوع فونتها و این سبک نوشتار ارتباط برقرار نکردم.

تنها چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ب.ظ

گاهــیـ دلم میـــפֿـواهــد بگویــم باهــات قهــرم من ر؋ـتم

פֿـداـפـاـ؋ـظ...دیــگهـ دوستت ندارم..

وچقدر دلم میـــפֿـواهــد بشنوم.ڪجا دפֿـتر لوس؟

غلط ڪردیـ میــریــ. مگهـ دست פֿـودتهــ؟

ر؋ـتن ب ایــن راـפـتیـ نیــس...اما نمیــدونم چهـ פـڪمیــست

ڪهـ ادمیـ هــمیــشهـ ایــنجور مواقع

میــشنود... بـــــــــــــرو ب جهـــــــــــــــــــنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد