کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دنیای آروم ...

لبخند معصومت، دنیای آرومت

خورشید تو چشمات، قدرشو می دونم!

موهای خرماییت، دستای مردادیت

شهریور لبهات، قدرشو می دونم!

 

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم…

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم…

دنیامی، رویامی، دستاتو می بوسم

 

زیبایی، محجوبی، مغروری، جذابی!

چشماتو می بندی، با لبخند می خوابی

تا وقتی اینجایی، این خونه پا برجاست

ما با هم خوشبختیم، دنیای ما زیباست!

...

 

ترانه سرا: امیرحسین ضیائیان

------------------------------------------------------------

 

+دانلود آهنگ "دنیای آروم" از جهان

------------------------------------------------------------


پ.ن: دیروز از برنامه سبلان که برمی گشتیم، با دوستم توی ماشین بارها و بارها این آهنگ رو گوش کردیم . شعر، موزیک و صدا... همه و همه عالی.

وقتی برگشتم تهران سرچ کردم و تازه فهمیدم که ظاهرا این آهنگ زیبا و تاثیر گذار پس از مرگ زنده یاد جهان منتشر شده...

روحش شاد و یادش گرامی باد.


دریاچه زیبای قله سبلان، 13 شهریور 94:

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین ضیائیان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:33 ق.ظ http://iranshooting2017.blogfa.com

سلام . اشعار بسیار زیبایی بود . لذت بردم و اینکه من و شما هم اسم و فامیل هستیم برای من خیلی جالب بود .

Nazanin شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ب.ظ

salam

merci merci merci

b khatare ahange zibaye jahan

درود بر شما

عاطفه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ق.ظ

این اهنگو خیلی وقت پیش شنیده بودم. اتفاقا یه کلیپ زیبایی هم داشت از خود جهان و همسرش که این اهنگو واسش خونده. کلیپش خیلی احساسی و زیبا بود

جدی! نمی دونستم . ممنون

آلیس دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.pichakfree.blogfa.com

سلام

وبتون واقعا عالیه
مرسی بابت آهنگ و وب خوبتون :)

بهاره بهگوی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://havaboodan.blogfa.com

سلام وقت بخیر نیمای عزیز . می خواستم پیشنهاد کنم آقای حسن گوهرپور رو هم به لیست شاعران کوچه باغ اضافه کنید.
ممنون .

سلام خانم بهگوی گرانقدر
گشتیم. چیزی یافت نشد! بجز یکی دو شعر که آنهم پسند نشد!

سارا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:31 ب.ظ http://sara1361.mihanblog.com

سلام؛آهنگ فوق العاده زیبایی هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد