کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ...

ﺭﻭﺯﯼ ﺍﮔﺮ ...

ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺖ ﻛﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ

ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻭﺍﮊﻩ ﻫﺎ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻛﺎﺵ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﯼ ﺑﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﺭﻧﺠﯿﺪﻩ ﺍﯼ!

 

ﺭﻭﺯﯼ ﺍﮔﺮ ...

ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺖ ﻛﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﻛﺎﺵ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﯼ ﻛﻪ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ ﺩﺭﺩ ﺍﺳﺖ!

 

ﺭﻭﺯﯼ ﺍﮔﺮ ...

ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺖ ﻛﻪ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻣﯽ ﻛﻨﻢ

ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭ ﻛﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎ ﻫﻢ

ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﻛﻨﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺍﻧﺪ

ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ...

 

"ﭘﺮﻭﯾﺰ ﺻﺎﺩﻗﯽ"

------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

از مردم این شهر دلگیرم..

هیچ کدامشان شکل تو  نیستند...

"ناشناس"


نظرات 7 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ب.ظ http://saraie.persianblog.ir/

زیباس من بیشتر از 2 ساله میام وبلاگ شما وبیشتر شعرارو خوندم.تشکر از شعرای خوبی که میزارینبه وبلاگ منم سر بزنین لطفا.

نیما.خ چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ

آتش می گیرم
وقتی می بینم آدمها بی تفاوت ازروی تو می گذرند
وردگلی کفششان روی نام زیبایت باقی می ماند.
وصیت می کنم مرادرگورتودفن کنند,
برروی تو
,آن وقت می توانم تاابدمراقبت باشم واجازه ندهم کسی باکفش ازروی توبگذرد
.بگذار مردم ازروی من بگذرند,
من تاابدمراقبت خواهم بود.
عزیزدلم"هرروزدلم برایت تنگ می شود
کاش به یاد آوری که نبود تودرداست"
"حالادورشدنت خیلی طولانی شده می ترسم ,تمام جاده ها راآب ببرد"

زیبا بود. سپاس

fahimeh یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ق.ظ http://fahimea@gmail.com

qashange .kheyli

مونا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:48 ب.ظ

z_iizd شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام آقا نیما
ی خداقوت جانانه و هزارتا تشکر بدهکار بودم به شما. بخاطر این مدتی که لحظه هام زیبا شد با این شعر های منتخب و عالی ای که میذارین توی وبلاگتون و من نتونستم نظر یا تشکری بکنم
واقعا وبلاگتون عالیه. دفترشعرمو آوردم که بهترینهای وبلاگ رو یادداشت کنم دیدم همش عالیه.ازاون موقع ی دفتر پر شده :)
خوشحال میشم اگه پیجی توی اینستاگرام دارید منو فالو کنید
آیدی من: z_iizd
با آرزوی شادی و عشق. پایدار باشید

سلام
آرزو دارم دفتر دلتون همیشه سرشار از عشق باشه.

هادی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ

زیبا و احساس برانگیز

نیلوفر شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

زیباست...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد