کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

غروب جمعه را دوست دارم

غروب جمعه را دوست دارم

به خاطر دلتنگی ات ...

که آرام آرام

سرت را

روی شانه ام می گذارد.

 

"محسن حسینخانی"


از کتاب: باران، بعد رفتنت بند نمی آید / نشر فحوا 1394 

-------------------------------------


دفتر عشق:

رویاهایم را دوست دارم

چون تنها جایی‌ست که

همه چیز روبراه است...

"ناشناس"

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ژاله دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ق.ظ http://sarayemehr62.persianblog.ir/

وبلاگتونو دوست دارم

سارا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

این شاعر عالیه

ملیحه ترکمن زاده یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ http://hottippa.blogfa.com

خوشا به حالت
که تو شانه ای داری
برای سرگذاشتن های
غروب نفس گیر آدینه !

نیلوفر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

از اینکه در لذت خوندن اشعار انتخابی زیباتون ما رو سهیم می کنید بی نهایت ممنونم..
سلامت و موفق باشید

برقرار باشید

TarFand7 یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:14 ب.ظ http://Tarfand7.vcp.ir

سلام...
وبلاگ بسیار جالبی دارید،از مطالبتان لذت بردم.
ممنون میشم به من هم سر بزنید و اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.
منو با اسم بهترین ترفندهای ویندوز7 لینک کن
و بگو با چه اسمی لینکت کنم


http://tarfand7.vcp.ir

ل.م یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ب.ظ

باز گفتی عمرا" !!!! باز گفتی نیمااااا !!!
اصلا نمی فهمم ... چرااا؟... آهان ، نکنه منظورت اینه که برای دوستات تلگرامو داری و کفایت میکنه و دیگه نیازی نیست برای غییییر دوستان فضای دیگه ای رو باز کنی ؟ !!! همینه دیگه ...نه؟

قصد جسارت نداشتم. یعنی شما همین الان یک حکم حکومتی صادر بفرما من نصبش میکنم
میدونی
راستش به اندازه کافی درگیر فضای مجاری هستم. دیگه نمیخوام یکی دیگه هم بهش اضافه بشه. اصلا بخاطر همین هم بجز تلگرام بقیه رو متوقف کردم.
دوستان مجازی هم جاشون در دل ماست. اصلا تاج سرن.

ل.م یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ

چرااااااااااااااااااااااا ؟؟؟!!!! این عمرا" که گفتی ( اونم با این قاطعیت ) دلیلش چیه اونوقت ؟؟!!!
ضمنا ...دوست جان هم خودتی

برای اینکه من واتس آپ رو حذف کردم. لاین و وایبر رو هم force stop زدم و غیر فعال هستن. شاید هفته ای یک بازشون کنم همینطوری :)
فقط تلگرام الان توی گوشیم فعاله. همین هم برای در ارتباط بودن با دوستانم کافیه.
اقا من عمراااااا اینستا نصب کنممممم
دوست جانم

ل.م یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

عاااااااااالی ...این شعر چقدر لطیفه. مرسی .
ضمنا .... اینستاگرام ، پیشنهادی خوبیه ها ...منم موافقم به دو دلیل : یکی همون دلیل سمیرا خانوم و دیگه این که باز شدن پای موضوعاتی از این قبیل تو فضای اینستا ( اونم با این کیفیت خوب ) میتونه فضای این ابزار رو متعادلتر کنه.

منو وسوسه نکن دوست جان
من عمرا اینستا نصب کنم

سمیرا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ق.ظ

پیشنهاد میکنم ی صفحه اینستاگرام برای وبلاگتون درست کنید. اینجوری مخاطب بیشتری خواهد داشت و راحتتر میشه پیگیری کرد .ممنون

ممنون از پیشنهادتون سمیرا خانم
فکر کنم همین قدر آلودگی به دنیای مجازی کافیه دیگه :)
درست کردن و اداره کردن صفحه اینستا قطعا خیلی وقت و انرژی می بره.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد