کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اندر دل من مها دل‌افروز توئی

اندر دل من مها دل‌افروز توئی

یاران هستند لیک دلسوز توئی

شادند جهانیان به نوروز و بعید

عید من و نوروز من امروز توئی

 

"مولانا"

نظرات 4 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ق.ظ

عااااااااالی

م.مرادی چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ http://mynini.net/

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک

شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگهای سبز بید

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال چشمه ‌ها و دشتها

خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها

خوش به حال غنچه‌های نیمه‌باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب

خوش به حال آفتاب

ای دل من گرچه در این روزگار

جامه رنگین نمی‌ پوشی به کام

باده رنگین نمی ‌بینی به جام

نقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از آن می که می ‌باید تهی ست

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ


فریدون مشیری عزیز

------

پیشاپیش سال نو شما و همه ی عزیزان مبارک باشه

سعید ( چاغمان ) سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ق.ظ http://www.chagman2.blogfa.com

سلام نیمایِ عزیز...
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشین...
پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ؛ به امید سالی پر برکت و مملو از سرور و شادی ، سلامت و سعادت و عطوفت و مهربانی...
تمامِ بهترینها برایِ شما

فریبا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

وبلاگ خیلی خوبی دارید.همش مطالبتون رو دنبال میکنم
خدا قوت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد