کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

جزیره

نگاهم

در آینه فرو می ریزد

جزیره ای

به زیر آب می رود

در ساحل آینه،

دستانی کورمال

عطر تو را می جویند

و پرندگان

بودن جزیره را

فراموش می کنند.

 

"کیکاووس یاکیده"


 

+ تولدت مبارک آقای یاکیده عزیز...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

واقعا زیباست من طرف دار شماهستم اگرمیتونید بامن درارتباط باشید
ارادتمندشما حسین راحت

sajad شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ

به خدا انقدر اقا یاکیده رو دوست دارم مخصوصا که نقش اصلی فیلم هوش سیاه را به عهده گرفتن

هلیا دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

خیلی زیباست

paria دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ http://4777-kyakideh.blogfa.com/

سلام دوست عزیز خیلی قشنگ بود ممنون!! :)

به وب منم بیا واسه استاد یاکیده جشن کوچیک گرفتم
خوشحال میشم بیای...

Aseman دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ

فریدون مشیری :

به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش نگردد فردا ،
زندگی شیرین است ،
زندگی باید کرد .
گرچه دیر است ولی ؛
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم ، شاید
به سلامت ز سفر برگردد
بذر امید بکارم ، در دل
لحظه را در یابم .
من به بازار محبت بروم فردا صبح ،
مهربانی خودم ، عرضه کنم ،
یک بغل عشق از آنجا بخرم .
یاد من باشد فردا حتما ،
به سلامی، دل همسایه ی خود شاد کنم ،
بگذرم از سر تقصیر رفیق ،
بنشینم دم در ،
چشم بر کوچه بدوزم با شوق ،
تا که شاید برسد همسفری ،
ببرد این دل مارا با خود .
و بدانم دیگر ،
قهر هم چیز بدیست .
یاد من باشد فردا حتما ،
باور این را بکنم ،
که دگر فرصت نیست ،
و بدانم که اگر دیر کنم ،
مهلتی نیست مرا .
و بدانم که شبی خواهم رفت ،
و شبی هست، که نیست ،
پس از آن فردایی......

ل.م دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ

زیبااااا اما...چندان عمیق نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد