کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت دارم اما ...

تو تمام پرنده ها بودی
اگر صدایت می زدم
آسمان از پرواز خالی می شد
شاخه ها از رفت و آمد
شهر از خال خالی های سیاه روی روسری اش ..

اگر صدایت می زدم
تنهایی می رفت
در حنجره ی باغچه بپیچد ...

من دوستت دارم
اما رهایت می کنم .

 

"فرناز خان احمدی "

 

برگرفته از وبلاگ شاعر:

http://www.2288.blogfa.com/

نظرات 3 + ارسال نظر
Aseman دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ

ﺑﺒﻴﻦ
! ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝِ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﺳﺨﻦ ﻣﯽﮔﻮﻳﻢ
ﺷﻤﺎ ﻣﺎﻫﻴﺎﻥِ ﮐﻮﭼﮏِ ﺩﺭﻳﺎﻧﺪﻳﺪﻩ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﻴﺪ
ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻧﻪ، ﺍﻳﻦ ﮐﻮﭼﻪ، ﺍﻳﻦ ﺟﻬﺎﻥِ ﺑﯽﺟﻮﺍﺏ ﺣﺘﯽ
ﺩﺳﺖِ ﮐﻤﯽ ﺍﺯ ﺩﻝ ﺗﻨﮓِ ﺍﻳﻦ ﺗُﻨﮓِ ﺗﺸﻨﻪ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺳﯿﺪﻋﻠﯽ ﺻﺎﻟﺤﯽ

من همون آدم بدم... یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ http://ley-ley.blogfa.com

طوری فرار کن که بیفتم نفس نفس

زیباست در گریز بگیری شکار را

این بار آمدم که بسوزم به پای تو

این بار آمدم که ببازم قمار را ....


{ ناصر حامدی }

حسین یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ

این شعر قشنگیه

واژه هایش پر از پریشانی ست
«بیت»هایی که غرق ویرانی ست

«داعشان» از دلم سرازیرند
چشم های تو شهر «کوبانی» ست

مثل «چنگیز خان» هوس دارم
بس که آغوش تو «خراسانی» ست!

میل من،عین« تازی» صحراست
عشوه های تو ،عهد «ساسانی» ست

اینک« اسکندرم»، و اندامت
«تخت جمشید» پاک ایرانی ست

حمیدرضابرزکار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد