کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرا ببوس!


مرا ببوس!

روزهای سختی در پیش است

 بگذار تو را

کمی پس‌انداز کنم.

 

"رضا کاظمی"

-----------------------------------------------------------


پ.ن:

آقای رضا کاظمی رو فکر کنم بشه گفت "شاعر بوسه".

بوسه، در اشعار ایشون بسیار بکار برده شده. بیشتر از هر شاعری.

درود آقای کاظمی عزیز و گرانقدر

نظرات 3 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:17 ب.ظ

شعرایی که انتخاب کردید خیلی عالیه :)

فاطمه دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:27 ق.ظ

ایمان من به تو
ایمان من به خاک است
ایمان من به رجعت هر شوکتی ست
که در تخریب بنای پوسیده اقتدار دیگران نهفته است
تو چون دســــــت های من
چون اندیشه های سوگوار این روزهای تلخ
و چون تمام یادها
از من جدا نخواهی شد ...

" نادر ابراهیمی "

Aseman یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

بوسه یعنی خلسه در اعماق شب
بوسه یعنی آتش و گرمای تب


بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب، لذت از دیوانگی


بوسه یعنی حس طعم خوب عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی


بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ایی با دلبری تنها شدن


بوسه سر فصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن


بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من ، با من بمان


شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر می دارد این شرم از میان


طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه ایی بوسه است


بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است


بوسه را تکرار می باید کرد
بوسه یعنی عشق وآوازوسرود


بوسه یعنی وصل جانها از دو لب
بوسه یعنی پر زدن، یعنی صعود..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد