کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به چشم هایم خیره که می شوی

به چشم هایم خیره که می شوی
بوی تند قهوه هایت
اعتیادم را بیشتر می کند
و من
متهم ردیف اول لبهایت
عصرهایم
در حیاطی می گذرد
که پاییز
عشوه گری‌هایت را
به درخت تزریق می کند...

"رویا هدایت"

------------------------------------------------------


پی نوشت: 3 دی ماه 1393:

این شعر رو در صفحه فیس بوک آقای عادل دانتیسم دیده و به نام ایشان ثبت کرده بودم. اما متاسفانه این شعر هم ... !!!

( رجوع به کامنت خانم رویا هدایت (سیلانه) )

وبلاگ شاعر: http://shaijan.blogfa.com/

-------------------------------------------------------


دفتر عشق:

عاشق دوستت دارم های ناقصی هستم
که به میانه نرسیده
فراموششان می‌کنی...

(برگرفته از شعر آقای مهدی صادقی)

نظرات 4 + ارسال نظر
بهرام محمودی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ق.ظ

یادمه وقتی یکی از پیج های پرطرفدار فیسبوک شعری از کامران رسول زاده رو منتشر کرد همان موقع عادل خان دانتیسم شعری زایمان کرد! حال مقایسه کنید این دو شعر را:
1-
دارم به اجزای تشکیل دهنده ام تجزیه می شوم
آب
خاک
باد
و این آتش
که تو به جانم انداختی
(کامران رسول زاده)

2-
(حضور ذهن ندارم ولی شعر عادل خان تو این مایه ها بود):
دارم تجزیه می شوم
به اجزای تشکیل دهنده ام
آب
خاک
و تو!!!

سلام
این مورد رو ندیده بودم ولی کپی برداری به این شکب هم دیگه خیلی ...

سیلانه چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ق.ظ

به چشم هایم خیره که می شوی
...............

سلام آقا نیما
متاسفانه چیزی در این وبلاگ دیدم که مرا بسیار رنجاند
این شعر متعلق به من است که جناب دانتیسم به نام خودشان در فیس بوک منتشر کردند
وهمچنین چندین شعر از مرا که از وبلاگم دزدیده و به نام خودشان منتشر نمودند . لطفا به تاریخ انتشار این اشعار در وبلاگ من و در فیس یوک این آقا دقت کنید تا به عمیق این ماجرای کثیف پی ببرید .
اصل شعر را از این آدرس بخونید
shaijan.blogfa.com

سهیل کامدار یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

نوشته ای که بنام دفتر عشق منتشر کردید از شاعری بنام مهدی صادقی ست :

مثلا پیر شویم و من
عاشق دوستت دارم های ناقصی باشم
که به میانه نرسیده
فراموششان می‌کنی

مثلا تو دامن چین‌دار بپوشی
و من
عاشق چین‌های صورتت باشم ...

مثلا
من دست بکشم روی عکس‌هایت
و تو
بر عکس ِ من ، از چشم‌هایم دست بکشی ...

مثلا ...
تو کافه‌چی باشی و من
مشتری روزانه ی بوسه‌های قند پهلوی تو ...

بله شما درست میفرمایید
در واقع شعر آقای صادقی هست با اندکی تغییر.
سپاس

خاتون شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ب.ظ http://ghobaaar.blogfa.com/

بوی قهوه تند
برایم همیشه به یاد ماندنی ست
یاد آن عصر دل انگیر پاییز می افتم
که تو ناگاه مرا در کافه ای دور دست بوسیدی

" مژده صداقت "

بداهه ای برای این پست زیبایتان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد