کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

می ترسم...

می ترسم

نه مثل دیوانه از بچه ها

نه مثل بچه ها از دیوانه

می ترسم

کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را

از من بگیرد.

 

"علی کریمی کلایه"

از کتاب: خانه ای که وسط اتوبان است



درباره شاعر:

علی کریمی کلایه ، متولد 1358، کرج

اولین کتاب او در سال 1377 به نام «پر از ستاره ام اما...» به چاپ رسید که بیشتر حاوی غزل های نئوکلاسیک است. کتاب دوم او با نام: «خانه‌ای که وسط اتوبان است» مشتمل بر غزل پست مدرن، غزل نئوکلاسیک و شعر آزاد، نتوانسته است مجوز چاپ بگیرد. بنابراین شاعر از تمام حق و حقوق و زحماتی که برای این کتاب متحمل شده گذشته و تصمیم به انتشار الکترونیکی آن گرفته است.


دو یادداشت سید مهدی موسوی درباره این کتاب را اینجا بخوانید و اینجا

 

دانلود کتاب «خانه‌ای که وسط اتوبان است» - PDF - 2.5mb

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:19 ق.ظ

جالب زیبا

fai جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

دانلود کردم باز نشد کتاب آقای علی کریمی...

فایل بصورت زیپ آپلود شده
آنزیپ کردین فایل رو؟

سمیرا شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

خیلی دوست داشتم ,ممنون

حوا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ

دارمت, اما میترسم از روزهای بی تو بودن...

فرناز خان احمدی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ http://ghayeghha.blogfa.com

به خواندن دعوتید

ل.م چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

تو نیستی

اما من برایت چای می‌ریزم

دیروز هم

نبودی که برایت بلیت سینما گرفتم

دوست داری بخند

دوست داری گریه کن

و یا دوست داری

مثل آینه مبهوت باش

مبهوت من و دنیای کوچکم



دیگر چه فرق می‌کند

باشی یا نباشی

من با تو زندگی می‌کنم.

( رسول یونان )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد