کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زخم

من زخم‌های بی نظیری به تن دارم اما
تو مهربان ترین‌شان بودی
عمیق ترین‌شان
عزیزترین شان 
بعد از تو آدم ها 
تنها خراش های کوچکی بودند بر پوستم 
که هیچ کدامشان 
به پای تو نرسیدند 
به قلبم نرسیدند
بعد از تو آدم ها 
تنها خراش های کوچکی بودند

که تو را از یادم ببرند، اما نبردند 
تو بعد از هر زخم تازه ای دوباره باز می گردی 
و هر بار 
عزیزتر از پیش
هر بار عمیق تر .

 

"رویا شاه حسین زاده"

از کتاب: قرمز همیشه انار نیست / نشر هنر رسانه اردیبهشت / 1388

و کتاب: صدای زنگ در آمد / نشر نیماژ / چاپ اول 1395


نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

این شعرشونوخیلیی دوست دارم
عالییی وغمناک

گل ناز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://golenazj.persianblog.ir/

بسیاررررررررررررر زیبااااااااااااااااااااااااا [گل]

زهره سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام گل مهربانم
خوبه که همیشه هستی
من که درگیر خیلی مشکلاتم
مهسارو از طرف من ببوس
شاداب باشی خوب من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد