کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از وقتی که دوست ام مرا ترک کرده

از وقتی که دوست ام مرا ترک کرده است،
کاری ندارم به جز راه رفتن!
راه می روم تا فراموش کنم.
راه می روم.
می گریزم.
...
دور می شوم.
دوست ام دیگر برنمی گردد،
اما من حالا
دونده دوی استقامت شده ام.

 

"شل سیلور استاین"

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی فر زه شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ق.ظ http://jametajali.blogfa.com/



عاشق که شدم
دنیا یه بادکنک بزرگ قرمز شد و هوا رفت
انقدر بالا و بالاتر رفت
که به خورشید چسبید و ترکید
حالا مواظبم دفعه بعد که عاشق شدم
یه نخ به سر دنیا ببندم که خیلی بالا نره ...
آخه میترسم این بار هم یا گمش کنم یا بترکه !


:: شل سیلور استاین ::

سارای شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

عاشق که شدم
دنیا یه بادکنک بزرگ قرمز شد و هوا رفت
انقدر بالا و بالاتر رفت
که به خورشید چسبید و ترکید
حالا مواظبم دفعه بعد که عاشق شدم
یه نخ به سر دنیا ببندم که خیلی بالا نره ...
آخه میترسم این بار هم یا گمش کنم یا بترکه !


:: شل سیلور استاین ::

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد