کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گاه یاد همان چند ستاره‌ی دور که می‌افتم

گاه یادِ همان چند ستاره‌ی دور که می‌افتم

دور از چشمِ تاریکی

می‌آیم نزدیکِ شما

کمی دلم آرام بگیرد

خیالم آسوده شود

جای بعضی زخم‌ها را فراموش کنم

اما هنوز نگفته: ها!

باد می‌آید.

 

با این حال تو خودت قضاوت کن

من هنوز هم

بدترین آدم‌ها را دوست می‌دارم.

 

از: سید علی صالحی

مجموعه: آخرین عاشقانه‌های ری‌را

نظرات 3 + ارسال نظر
ل.م دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

شاید منظور شاعر از این عبارت " اما ...هنوز نگفته : ها " این باشه که تا آهی از سر آسودگی میکشی تا درد دلی کرده باشی این کنج دنج همدلی با از راه رسیدن باد سخن چین از بین می رود. فرصت آسودگی در این گیتی به اندازه یک بازدم هم نیست.

سلام.
عالی گفتی لیلا جان.
موافقم. این باد میتونه هر آیتم یا مورد یا شخصی باشه که اون فضای همدلی و همدردی رو بهم میریزه.

مهتا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://mahta-s77.blogfa.com

ینجا منظورش چیه؟
اما هنوز نگفته: ها!

باد می‌آید.

دارم در موردش فکر میکنم!

تا من فکر میکنم، اگر کسی نظری در این مورد داره میتونه اینجا بنویسه.

سمانه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

عجیب است
برای فروافتادن از شاخسار بید
هیچ برگی چشم براه پاییز
نمی ماند...
سید علی صالحی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد