کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوست داشتن تو گفتنی نیست

عشق من
بارها با نفس‌هام
به نقطه نقطه‌ی تنت گفته‌ام:
دوست داشتن تو
گفتنی نیست
تماشایی ست
دست‌هام شاهدند.

 

"عباس معروفی"

 

برگرفته از وبلاگ:

میخانه خاموش

نظرات 2 + ارسال نظر
ناز و نیاز یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://nazoniaz92.blogfa.com/

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل .. خوب است !
مثل همین باران بی سوال
که هی می بارد ..
که هی اتفاقا آرام و شمرده شمرده می بارد
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد ..
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
جا برای من گنجشک ، زیاد است ولی
به درختان خیابان تو عادت دارم ..

{ سیدعلی صالحی }

Aseman یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

عشق یعنی
دوتا احساس بی تاب
به قشنگی خواب
دونفر توی یه قاب
یه نگاه تو چشات
دل من تورا خواست

"مرتضی پاشایی"

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد