کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چند یک دقیقه سکوت...

چند یک دقیقه می ایستم

چند یک دقیقه سکوت می کنم

چند یک دقیقه شکر می کنم

که هستید.

و من

صبح ها

پا می شوم

و صورتم را با دستهای کسی می شویم

که گناه گریه هایم را به گردن نمی گیرد!

 

از: بنفشه ابوترابی

 

برگرفته از وبلاگ:

http://mmaahhssaa.blogfa.com

نظرات 4 + ارسال نظر
گل گلاب پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

بسیار زیبا بود
ممنون

ساقی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییی بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

و تو مى آیى و بر سنگ مزارم قید است
چمدان سفرش
مملو از عشق تو بود...
"قایق خاطره ها"

گلبرگ پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

این روزها سخاوت باد صبا کم است
یعنی،خبر ز سوی تو _این روزها_کم است

اینجا_کنار پنجره_تنها نشسته ام
در کوچه ای که عابر درد آشنا، کم است

من دفتری پر از غزلم ناب ناب ناب
چشمی که عاشقانه بخواند مرا ،کم است

باز آ!ببین که بی تو در این شهر پر ملال
احساس ،عشق،عاطفه،یا نیست یا کم است

اقرار می کنم که در این جا_بدون تو_
حتی برای آه کشیدن ،هوا کم است

دل در جواب زمزمه های "بمان"من
می گفت"می روم"که در این سینه جا کم است

غیر از خدا ،که را بپرستم ؟تو را تو را
حس می کنم برای دلم یک خدا کم است...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد