کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرز میان من و تو

تنها مرز میان من و تو
تکه پارچه ای ست...
دکمه ی اولت را باز کن
حواس شعر که پرت شد
لشکر بوسه را
برای فتح سرزمین تنت
تجهیز کرده ام .

از: شهریار شفیعی

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام اقای محترم
من مدتی هست به وبلاگ شما سر میزنم
طراحی
محتوای وبلاگ و سلیقه ی چیدن شعر هاتون و انتخاب اشعار بی نظیره
سپاس بابت اینهمه ذوق
همچنان دوست دارم خواننده وبلاگ شما باشم
واقعا حیفم امد بخونم مطالبتون وولی مطلبی نزارم
روزهاتون افتابی
شبهاتون مهتابی
لحظه هاتون سبز






نارنجکی پشت نگاهت بود
روح مرا از هم فرو پاشید
تو انفجار شعله ایی سر کش
من جای جای سینه ام ترکش

ناز و نیاز سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ http://nazoniaz92.blogfa.com/

چشمانت را در حافظه ام مرور می کنم.
دفتر چهره ات را می خوانم.
حرکت عصبی انگشتانت را می خوانم
دود نیم نگاه و خطوط دستانت را مطالعه می کنم.
سکوتت را صفحه به صفحه می خوانم،
و دفتر خیالت را ورق می زنم.
من بیش از سهمم از دروازه ها عبور کرده ام...
و در این بهانه جویی،
بیش از سهم دوست دارم...
اما،مادام که کتاب فروتنی ات را مطالعه می کنم،
الفبای عشق را فرا می گیرم.
و با صحرانشینی زیبا چون تو ،
سخن شب را
روز ، محو نمی کند !


" غادة السمان - کتاب ابدیت ،لحظه عشق "

رویا دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

وقتی از چشمان تو مے گویم ...

دستان تو در گردن شعر من پیچ مے خورد ؛

و لبان تو میان لبانم گم مے شود . . .

آنجاست که مے خواهم ؛

تمام چراغ هاے شهر بسوزند .

مهدی حیدر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://shamimefajr.blogfa.com

بسیار عالی!
به وبلاگ ما هم سری بزنید
در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم.
ممنونم

ل.م دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

ساعت



با ساعت دلم,وقت دقیق آمدن توست
من ایستاده ام,مانند تک درخت سر کوچه
با شاخه هایی از آغوش
با برگ هایی از بوسه

با ساعت غرورم اما
من ایستاده ام,با شاخه هایی از تابستان
با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من,هنگام شعله ور شدن توست
ها...چشم ها را می بندم
ها...گوش ها را می گیرم
با ساعت مشامم,اینک وقت عبور عطر تن توست.


( محمد علی بهمنی )

سمیرا سلیمانی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://mypoetic.blogfa.com

سلام شعرای بسیار زیبایی رو اینجا خوندم مرسی بخاطر انتخاب همه شون. اجازه هست وبلاگتونو لینک کنم ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد