کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

در خواب تو، بیدار بودم

در خواب تو
بیدار بودم
سرگردان و بیدار
حتا همان لباس صورتی هم تنت نبود
موهات دور صورتت...
دیده‌ای ماه خرمن می‌زند؟
آسمان مثل پرده‌های سیاه
از دور صورتش فرومی‌ریزد
دیده‌ای؟...
نفس می‌زدی
و من
بین لب‌ها و سینه‌هات
سرگردان بودم
گفتی کجایی؟
گفتم سرگردانی قید زمان است
نه مکان


"عباس معروفی"

------------------------------------------------------


دفتر عشق:

کاش من و تو

دو جلد از یک رمان عاشقانه بودیم

تنگ در آغوش هم

خوابیده در قفسه های کتابخانه ای روستایی

گاهی تو را

گاهی مرا

تنها به سبب تشدید دلتنگی هامان

به امانت می بردند

"منبع: نت"

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

جواد گنجعلی از مجموعه دری برپاشنه اندوه
..........................................................
“معشوق من!

کاش من و تو

دو جلد از یک رمان عاشقانه بودیم

تنگ در آغوش هم

خوابیده در قفسه های کتابخانه ای روستایی

گاهی تو را

گاهی مرا

تنها به سبب تشدید دلتنگی هامان

به امانت می بردند



معشوق من!

کاش می دانستم

پشت آن جلد کهنه چه چیزی را پنهان می داری

که همواره

خواب مرا

بر می آشوبد

شاید آخر قصه را”

ریحانه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://nazaninssss.blogfa.com

واقعاً زیبا بود. این شعر رو با اجازه تون با ذکر منبع تو وبم میذارم. عالی بود.

ل.م چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

woow چه عاشقانه ای بود ....مرسی

سمانه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام
زیبا مثل همیشه

هلیا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/http://

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد