کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو بگو دوستم داری

تو بگو دوستم داری
من ثابت می کنم
انسان جانوری پرنده است!

 

"حسن خرمی"


برگرفته از وبلاگ:

http://pettra.blogfa.com/

نظرات 3 + ارسال نظر
آوا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ http://avaye3nobar.blogfa.com

ابرها مشت گره خورده‌ یک بغض ترند
که پس از صاعقه ای، سخت به خود می لرزد
و دم حادثه‌ عشق فرو می ریزد
راز سربسته دل،
ناگهان می ترکد ...
و هوای دل من ابری نیست؛
بلکه بارانی ست
پیش تو مشت دلم باز شده ست
پاک دل باخته ام
مدتی ست
در دلم حادثه عشق
آغاز شده ست


پروانه پرتوی

سرو پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبا

ل.م چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

گفتی می آیی

و یاد اخبار هواشناسی افتادم

که لذت باران های بی هنگام را می برد



گفتی می آیی

و یاد تمام روزهایی افتادم

که بیهوده چتر برداشته بودم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد