کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حالا دیگر یک خط در میان گریه می‌کنم

حالا دیگر

یک خط در میان گریه میکنم،

حالا دیگر

شانههایم صبورتر شدهاند

و با هر تلنگری که گریه میزند

بیجهت نمیلرزند!

انگار دیگر هیچ اتفاقِ عاشقانهای

از چشمهایم نمیافتد

و پاییزِ من

اتفاق زردیست

که میتواند

ناگهان در آغوشِ هر فصلی بیفتد!

حالا تو هی به من بگو

بهار میآید...

 

"نسترن وثوقی"

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

عالی وغم انگیز

آروشا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://arooshaa92.persianblog.ir

زیبا بود...

الهه ی باران پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

متن زیبایی بود..عالی

من شما رو لینک کردم اگه مایل بودید، لینکم کنید

ل.م پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

هنوز بوی تو از سمت عشق می آید
نگاه کن که چه بیهوده آرزومندم
به احتمال بعیدی چگونه دل بستم
چه ساده ام که به لبخند سایه پابندم

به احترام نگاهی که شعله شعله مرا
میان آتش شرم و گناه می سوزد
به لحظه لحظه ی یک انتظار طولانی
که چشم های مرا روی راه می دوزد

نشسته ام که بگویم هنوز یادم هست
که بی تو رسم تنفس چه کار دشواری است
شتاب عقربه ها در گذشت سرد زمان
برای من گذری بی دلیل و تکراری است

هزار کوچه ی خالی ، هزار شب فریاد
چقدر حس نیازم به گریه پر رنگ است
چه انتظار غریبی برای بودن تو
که راه تا تو رسیدن هزار فرسنگ است

"سوگل مشایخی"

سمانه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

بینظیر
مثل همیشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد