کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

هدیه

به سر انگشت تو می اندیشم ، وقتی

باغ ها  را به تماشای  شکوه آتش ، می خوانَد

و سرانگشت تو

ابهام اشارت را

می شکوفاند

آن دم که ، به سنگ

حشمت خواندن و گفتن می آموزد.

 

چشم من می شنود

غنچه هایی که بر این پرده ، شکوفایی  را ، می خوانَد

می توانی تو

و من می دانم

با سرانگشت ظریف

آنچه در من جاری است:

- خون آهنگین را -

بنوازی با عشق .

 

می توانی تو

و من می دانم

می توانی که به من دوستی دستت را هدیه کنی.

 

"فرخ تمیمی"

از مجموعه: از سرزمین آینه و سنگ

منبع: وبسایت رسمی فرخ تمیمی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هلیا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

دوستی دستت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد