کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

وقتی خدا می خواست تو را بسازد

وقتی خدا می خواست تو را بسازد،

چه حال خوشی داشت،
چه حوصــله ای !
این مـوهــا، این چشم هــا ....
خودت می فهمــی؟
من همه اینها را دوست دارم.


"عباس معروفی"


از کتاب: سال بلوا


نظرات 9 + ارسال نظر
آلاره یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 12:13 ق.ظ

عاشق دور افتاده جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:18 ق.ظ

وقتی عاشقی که هربار معشوق قشنگش رو میدید از میخواست فقط بزاره چند دقیقه تو چشمای قشنگش نگاه کنه و موهاش رو بو کنه و ...
اولاش فکر میکرد همینجوری میگم ولی بار دوم خودش هم حس کردم که زیبایی چشماش و بوی موهاش منو از این دنیا و هرچی توش هست خارج میکرد
از موقعی که این شعر رو خوندم (همین الان) دارم خفه میشم

نفس شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

دلم برای عشقم امیر تنگ شدهُ نمیدونم بهم میرسیم یا نه؟!
بینمون یه دیوار نه یه شهر مشکله!
چند شبه تموم کردیم.
داره برام خواستگار میادُ من هنوز به فکر امیرم.
فقط به خاطر مشکلات مالی...نشد...

سمانه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

لحظه دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام، مستم
باز می لرزد، دلم، دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم

های ! نخراشی به غفلت گونه ام را، تیغ
های ! نپریشی صفای زلفم را، دست
آبرویم را نریزی، دل
- ای نخورده مست -
لحظه دیدار نزدیک است


مهدی اخوان ثالث

سمانه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

ﺩﻟﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍﺳﺖ
ﺑﯿﻦ ﺷﺐﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺯﻫﺎﺕ
ﺑﯿﻦ ﺩﺳﺖﻫﺎ ﻭ ﻧﻔﺲﻫﺎﺕ
ﺑﯿﻦ ﺑﻮﺱﻫﺎ ﻭ ﻟﺐﻫﺎﺕ
ﭼﻨﺎﻥ ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺷﻮﻡ
ﮐﻪ ﻧﻔﻬﻤﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺪﺍﻡ ﻃﺮﻑ ﻣﯽﭼﺮﺧﺪ
ﭼﺮﺍ ﻣﯽﭼﺮﺧﺪ
ﻧﺎﺭﻧﺠﯽ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﯿﻦ ﺧﻨﺪﻩﻫﺎ ﻭ ﻣﻮﻫﺎﺕ
ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﺟﺎﻧﻢ
ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﻢ
ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ...
عباس معروفى

مهدی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.nematzadeh.blogfa.com

سلام از شعرهای زیبا که گذاشتین ممنون بهم سر بزن و نظرتونو راجع به شعرام بگین من لینکتون کردم خوشحال مشم اگه ر لینک دوستانان باشم.از بودن شعرهام در وبلاگتون شادتر

شبیه خودم دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://artia.persianblog.ir

چه قدر ساده و قشنگ!

دختر پاییز یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://enigmass.blogfa.com

این موها ، این چشم ها ...
بسیار زیبا

roya شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ http://romantick.blogfa.com

سلام
خیلی زیباااااااااااااااااااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد