کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو را دوست می دارم

تو را دوست می دارم

نمی خواهم تو را با هیچ خاطره ای از گذشته

و با خاطره ی قطارهای درگذر قیاس کنم

تو آخرین قطاری که ره می سپارد

شب و روز در رگ های دستانم

تو آخرین قطاری

من آخرین ایستگاه

 

تو را دوست دارم

نمی خواهم تو را با آب... یا باد

با تقویم میلادی یا هجری

با آمد و شد موج دریا

با لحظه های کسوف و خسوف قیاس کنم

بگذار فال بینان

یا خطوط قهوه در ته فنجان

هر چه می خواهند بگویند

چشمان تو تنها پیش گویی است

برای پاسداری از نغمه و شادی در جهان

 

"نزار قبانی"

نظرات 3 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

دوست دارمش ...

مثل دانه ای که نور را

مثل مزرعی که باد را

مثل زورقی که موج را

یا پرنده ای که اوج را

دوست دارمش ...

" فروغ فرخزاد "

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

نیما جان اصلاح بفرمایید
تو را دوست می دارم

مهرنوش سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام.لطفن خط اول رو اصلاح کنید.

اصلاح شد. سپاس از توجه شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد