کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

انگشت نگاری

عشق

در بازی بازوان ِتو
دست
به سرت که می کنم
از لای انگشت نگاری ها
...
تا مو
شکافی ِ گیسوانت
باور کن
خدا هم نظر می دهد
وقتی که مانده ام
کدامیک از لبانت را دست چین کنم

 

"هومن شریفی"

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:33 ب.ظ

زیبا بود

دخترپاییز شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://enigmass.blogfa.com

هر بار که شعری رو اینجا میخونم ...
با خودم میگم : WOW! یعنی از این زیباتر میشه ؟
اما تو آپ بعدی ... با شعرهای جدید ...
می بینم ؛ چقدر شعرهای زیبا زیادن
خدا رو شکر که شما اینقدر خوش سلیقه اید و من میتونم تعداد زیادی از زیباترین شعرها رو اینجا بخونم ...

آوا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://avaye3nobar.blogfa.com/

من اصلااااااااااااااااا طرفدار حسین زمان نیستم

تازه بر خلاف خیل مخاطبیننتون اهنگ وبلاگ شما رو هم زیاد دوست ندارم!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد