کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سخنانی زیبا از دکتر علی شریعتی

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه می‌شود.

***

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند.

***

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری.

***

درد من حصار برکه نیست، درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است!

***

خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد.


"دکتر علی شریعتی"

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خانه طرح دوریکا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.dorikadeco.blogfa.com

سلام دوست خوبم .ممنون از سایت بی نظیرتون . من که لذت بردم . امیدوارم موفق باشید .
ازتون دعوت میکنم به سایت ما هم سری بزنید و در صورت تمایل ما رو هم لینک کنید. البته من شما رو قبلا لینک کردم و منتظر پاسخی از جانب شماهستم .
با تشکر .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد