کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلتنگ

دلتنگ یعنی؛

رو به روی دریا ایستاده باشی

و خاطره یک خیابان خفه ات کند.

 

"مجتبی صنعتی"

----------------------------------------------------------


+ دانلود ترانه ماندگار "زردها بیهوده قرمز نشدند" با صدای فرهاد

امروز بالاخره موفق شدم این فایل رو آپلود کنم

مربوط به پست «زردها بیهوده قرمز نشدند» ، 16 اردیبهشت

آرامگاهی برای ماهی قرمز!



نظرات 4 + ارسال نظر
دخترشهریورماه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

وقتی که تو بارانی می‌شوی در آسمان چشمانت غرق می‌شوم و فراموش می‌کنم که هوا پاییزی است.
برخیز تا پنجره‌ها را به روی خزان ببندیم،
بیم دارم خزان خاطراتمان را غارت کند ...

دخترشهریورماه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

الهی یاد بچگی های خودم افتادم ... وقتی یکی از ماهیام میمرد به اصرار به پدرم که باید من این ماهی را دفن کنم الهی پدرمم همراهیم می کرد تو مسیرم یکی، دوتا از دوستام و در جریان میزاشتم چه مراسمه خاکسپاریه باشکوهی برای ماهی کوچولو می گرفتیم ... یادش بخیر ... چقدرم ماهی و ناز کشیده عزیزم

مریم یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ

گور پدر آزادی! من با اسارت سرخوشم
تا وقتی که در حصار تن تو
یک اسیر بی دفاعم.

نسرین علیزاده

نینا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://ninah.blogfa.com

دوستت‌ دارم‌ُ



با تو لج‌ْبازی‌ نمی‌کنم‌ !



مانندِ کودکان‌،



سَرِ ماهی‌ها با تو قهر نخواهم‌ کرد:



ماهی‌ِ قرمز مال‌ِ تو،



ماهی‌ِ آبی‌ مال‌ِ من‌...



هر دو ماهی‌ مال‌ِ تو باشدُ



تو مال‌ِ من‌ !



من‌ شاعرم‌ُ تنها ثروتم‌



دفترِ شعرهایم‌



وَ چشمان‌ِ زیبای‌ توست‌ !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد