کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اولین بار ...

اولین بار
که بخواهم بگویم دوستت دارم خیلی سخت است
تب می کنم، عرق می کنم، می لرزم
جان می دهم هزار بار
می میرم و زنده می شوم پیش چشم های تو
تا بگویم دوستت دارم
اولین بار که بخواهم بگویم دوستت دارم
خیلی سخت است
اما آخرین بار آن از همیشه سخت تر است
و امروز می خواهم برای آخرین بار بگویم دوستت دارم

و بـعد راهم را بگیرم و بروم

چون تازه فهمیدم

تو هرگز دوستم نداشتی !

 

"شل سیلور استاین"

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://baharshafiei.blogfa.com

خوب درکش کردم. ممنون

روجا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ق.ظ

لایک

مریم یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

واقعا وب لاگتون عالیه
من اگه هر روز نیام یه سر نزنم انگار یه چیزی گم کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد