کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

شب است و دلتنگ توام

شب است و دلتنگ توام ...

باید منتظر صبح بمانم

صبح شود برای ابرها تعریف خواهم کرد

دیشب بر من چه گذشت

راستی تو این را هم نمی دانی

ابرهای اینجا برای سازهای ناهماهنگ دل من می رقصند

من از خود فارغ می شوم

نگاه می کنم... نگاه می کنم

آرزو های تکراری

ای کاش بر روی آنها خانه ایی داشتم

از آن به تو نگاه می کردم و تنها به تو

تنها به تو ...

 

"شاعر: ناشناس"

نظرات 3 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ http://gharibashna16@yahoo.com

سلام.وبلاگتون بسیار زیباست.این شعر زیبا هم تقدیم به شما:

ققنوس از خاکسترش سر بر نخواهد داشت

پروانه وقتی سوخت خاکستر نخواهد داشت

افسانه می سازند و باور می کنیم اما

غم نامه ی ما را کسی باور نخواهد داشت

چشمان ِ باران خورده می دانند پاییزم

از شام گیسوی تو یلداتر نخواهد داشت

این مزرعــه بـی باغبان و بی مترسک هم

سرزنده می ماند،فقط مادر نخواهد داشت

مرداب حسرت رنگ نیلوفر نخواهد دید

مرداب حسرت عطر نیلوفر نخواهد داشت

این قصه هم روزی به پایان می رسد اما

دیگر کلاغ قصه بال و پر نخواهد داشت

چشمی که از شوق تماشای تو می بارید

دیگـر تو را دیگر تو را دیگـر...نخواهد داشت

( زینب احمدی )

روجا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ق.ظ

وبلاگتون خیلی قشنگه موفق باشین

دخترشهریورماه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

گاه این نازک دلم، یاد رویت می کند
گاه با دیدار گل، یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی، در کنار پنجره
از هزاران قاصدک، پرس و جویت می کند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد