کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دری به در به دری

همیشه دری باز به در به دری بودم

رفتن را بیشتر از آمدن دوست داشتم

صدای تو تنها سرزمین واقعی ام بود

کلمات را در آغوشت پنهان می کنم

از این به بعد

همه می توانند شعر هایی از مرا

در تو بخوانند

 

"روجا چمنکار"

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ


خانه من
آنتن نمی‌دهد
نزدیک خانه‌ام رودخانه‌اى‌ست
آن‌جا هم
آنتن نمى‌دهد
دلم مى‌خواهد
کسى کنار رودخانه
مدام
شماره مرا بگیرد
و مدام
بشنود
مشترک موردنظر در دسترس نیست
سارا محمدی اردهالی

دخترشهریورماه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

چقدر زیبا ...


با که خواهی باز کرد
این در که بر من، بسته ای؟

بر که خواهی بست دل را
چون ز من برداشتی ...

حسین منزوری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد