کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از رفتن بمان!

دوستم داشته باش

از رفتن بمان!

دستت را به من بده،

که در امتداد دستانت

بندری است برای آرامش!

 

"نزار قبانی"

نظرات 5 + ارسال نظر
amir7 دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

is very beutifull

احمد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://negahivayadi.blogfa.com/

معشوقه ام باش و ساکت شو
با من درباره شریعت عشق ، بحث نکن
عشق من به تو شریعتیست که می نویسمش و
اجرا یش می کنم
اما تو
آموختمت که گل مارگریت شوی و
بر بازوهایم بخوابی و بگذاری تا حکومت کنم
و کار تو فقط این باشد
که تا ابد معشوقه ام باشی...

نزار قبانی

مرسی نیما عزیز

مهسا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ


همه‌ی آنهایی که مرا می‌شناسند
می‌دانند چه آدم حسودی هستم ؛
و همه‌ی آنهایی که تو را می‌شناسند ...
لعنت به همه آنهایی که تو را می‌شناسند !
نزار قبانی

ل.م چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ


به سکوتم....

به قوی ترین سلاحم احترام بگذار

طنینش را می شنوی؟

از زیبایی آن چه می گویم لذت می بری؟

نزار قبانی

زهرا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://shoorezaredel.blogfa.com

شعر زیبایی بود.وبلاگ جالبی دارید موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد