کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بگذار همه بدانند

بگذار همه بدانند

چه قدر دلم می‌خواست

روی شانه‌های تو

به خواب روم.

تو آرام بلند شدی
دست‌هایم را از هم گشودی
موهای پریشانم را شانه زدی.

حالا این دختر کوچک
که مدام تو را می‌خواهد
خسته‌ام کرده است.

او حرف‌های مرا نمی‌فهمد
بیا و برایش بگو
که دیگر باز نخواهی گشت. 

 

"فخری برزنده"

-----------------------------------------------------------


درباره شاعر:

فخری برزنده، متولد 3 بهمن 1351

از فخری برزنده مجموعه شعر «گنجشکی که لانه کرده در گلوی من»، سال  1380 به چاپ رسیده.

همچنین تقویم دیواری 1393 با عنوان «هزار گل قاصد برای تو» با شعرهایی از این شاعر، بهمن ماه 1392 روانه بازار شده است.

اشعار این تقویم برگرفته از مجموعه «گنجشکی که لانه کرده در گلوی من» می باشد.

====================================================


دفتر عشق:

بگذار نوازش انگشتانت

سیمهای زندگی ام را به صدا در آورد

و نغمه ای بسازد که هم از آن توست

و هم از آن من.

"منبع: نت"

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

اشعارشون زیباست

مهسا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

تو فکر یک سقفم ----- یک سقف رویایی
سقفی برای ما ----- حتی مقوایی!
توفکر یک سقفم ----- یک سقف بی روزن
سقفی برای عشق ----- برای تو با من

سقفی اندازه قلب من وتو
واسه لمس تپش دلواپسی
برای شرم لطیف آینه ها
واسه پیچیدن بوی اطلسی

زیر این سقف، اگه باشه،میپیچه عطر تن تو
لختی پنجره هاشو می پوشونه پیرهن تو
زیر این سقف خوبه عطر خود فراموشی بپاشیم
آخر قصه بخوابیم اول ترانه پاشیم ..

دخترشهریورماه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

بگو چگونه صدایت کنم

که برگردی...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد