کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

باور نمی کردم که عشق زبانی ادیبانه دارد

باور نمی کردم که عشق

زبانی ادیبانه دارد.
نمی دانستم ادب
عشق را اتو می کند
مثل پیرهنی که تو
تنم کردی
دگمه هام را بستی
تا به دیدار خودت بیایم.


"عباس معروفی"

--------------------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

فاصله را تو یادم می دهی...!!!

وقتی با لبخند دور می شوی

فاصله یعنی تو ...!

"منبع: نت"

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ق.ظ


دیگر سیبی نمانده
نه برای من
نه برای تو
نه برای حوا و آدم
...
ببین!
دیگر نمی‌توانی چشم‌هام را
از دلتنگی باز کنی.

حتا اگر یک سیب
مانده باشد
رانده ‌می‌شوم.
...
سیب یا گندم؟
همیشه بهانه‌ای هست.
شکوفه‌ی بادام
غم چشم‌هات
خندیدن انار
و این‌همه بهانه
که باز خوانده شوم
به آغوش تو
و زمین را کشف کنم
با سرانگشت‌هام.
زمین نه،
نقطه نقطه‌ی تنت.
...
بانوی زیبای من!
دست‌های تو
سیب را
دل‌انگیز می‌کند

"عباس معروفی"

یک پیرو از جنس احساس یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ق.ظ

در عاشقی تو نمی ماند با لبخندی می رود و جایش را به ما می دهد.لبت خندان
از حضور سبزت سپاسگزارم ... سپاس که یادآوری کردی الف جا مانده بر دار زندگیم را بردارم.

کمی درنگ بایدم ... شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://derangi.parsiblog.com/

سلام بزرگوار .بسیار .وبلاگ دلی وقابل لمسی دارین ...خیلی انتخابایی خوبی هستن احسنت وعاقبت بخیر باشید وسربلند یامرتضی علی ...

احمد شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.negahivayadi.blogfa.com/

وقتی هستی
دست های من
مهریه ی تن توست.

وقتی نیستی
دلم می خواهد دست هام را
از زندگی ام کنار بگذارم

وقتی هستی
دست های من
به اندامت چه می آید

وقتی نیستی
این دست های از تو بی خبر
گیاهی مرده است
که خواب آن را برده است
حالا
دست های تو کجاست
که از آن سراغ تنم را بگیرم ؟

عباس معروفی

علاقه شما به شعرهای عباس معروفی قابل تقدیر می باشد نیما عزیز

ل.م شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ


تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می‌آموزد

اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم

.........
ناظم حکمت

دیوانه! شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.shalghamdivane.blogfa.com

سلام

نمی‌دانم کجا می‌بری مرا
همراهت می‌آیم
تا آخر راه
و هیچ نمی‌پرسم از تو
هرگز
.
.
.
چنان دوستت خواهم داشت که معنی دوست داشتن را عوض کنند!

افسون شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امروز در حس و حالی بودم که تنها وبلاگ شما می تونست این حس منو اروم کنه ازت ممنونم
فقط جای اشعار خورخه لوئیس بورخس رو در این وبلاگ کامل و بی نقص خالی میدونم
ممنون می شم از اشعار زیبای ایشون هم این جا اثری باشه

نازنین شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام
خوشحال میشیم تشریف بیارید بازی آنلاین و رکورد بزنید :)‬

http://game.parsdlc.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد