کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زیبایی تو قلب و جانم را تسخیر می کند

زیبایی تو قلب و جانم را تسخیر می کند

آه! تو ای ماه زیبا که نزدیکی و روشن

زیبایی‌ات من را مثل کودکی می سازد

که بلند گریه می کند تا نورت را از آن خودش سازد

کودکی که دستهایش را باز می کند

تا تو را به گرمی به سینه اش فشار دهد

 

اگرچه پرندگانی هستند که در این شب می خوانند

در حالیکه پرتوهای سفید تو گلوهاشان را روشن کرده است

بگذار سکوت عمیق من برایم سخن گوید

بیش از آنچه نغمه های شیرینشان برای آنها می گوید

کسی که می پرستدت تا زمانی که موسیقی پایان گیرد

برتر از بلبلان توست.

 

"ماه / شعری از ویلیام هنری دیویس / ترجمه از: کامبیز منوچهریان"

منبع: http://www.newinterpreter.blogfa.com/

---------------------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

همه دوست دارند چشمهایشان را بگشایند و آنچه دوست دارند ببینند و در این حسرت، اندوهگینند. اما من نه هر لحظه که چشمهایم را به روی تمام دنیا می بندم تو را میبینم. به شادی حضور همیشگی ات در تک تک سلولهای روح و جسمم دنیا را از چشم تو نگاه میکنم و همه چیز دلپذیر میشود. دنیا را آنطور که هست می پذیرم و می بینم زیرا تو با منی یگانه ام

"منبع: نت"

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://LALIQUEME.BLOGFA.COM

همه‌ی کلمات
معنای تو را می‌دهند
مثل گل‌ها همه
که بوی تو را پراکنده‌اند .
سکوت کرده‌ام
که فراموشت کنم
اما مدام
مثل زنبوری سرگردان ،
رانده از کندویش
دور گلم می‌گردم .
شهاب مقربین

عاشقانه های حوا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

هنوز بدرود نگفته ای ، دلم برایت تنگ شده است چه بر من خواهد گذشت اگر زمانی از من دور باشی هر وقت که کاری نداری انجام دهی تنها به من بیاندیش من در رویای تو شعر خواهم گفت شعری درباره چشم هایت و دلتنگی :
اختــراع تلفـن بـــــزرگـــــتـــرین خیــــانت بــــه بشــــریـت بـــود... خـــداحــافظـــــی بـــایــــد رو در رو بــــاشد...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام صبح زیبات به خیر باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد